Tuesday, July 13, 2010

Senja nan merah



Saya suka sangat pic nie..tak tahu kenapa..tapi bila tengok gambar nie rasa tenang..
1001 kenangan pada pantai nie
ermmm kalu tak silap gambar nie saya snap masa saya attend course di Glory Beach Resort, Port Dickson..kebetulan pula bilik saya berdepan dengan pantai nie..ermmm setiap petang sebelum mula course saya dan kawan2 sebilik mesti bersidai di balkoni bilik dan menikmati keindahan alam...hu3...
Deruan ombak...langit yang merah...angin yang sepoi2 bahasa...tenang sangat..
walaupun berjauhan dengan family almost in 2 weeks..tapi damai dan terubat kerinduan bila pandang pantai nie..
Segala kisah dukaku...bermula dengan episod di tepi pantai kot...tue yg rasa...ada satu tarikan yg syahdu bila pandang pantai...ha3...(loghat sungguh)..apepun saya suka pemandangan pantai...tapi tak suka sangat pun mandi di pantai...

No comments:

Post a Comment