Monday, April 27, 2015

Guru : Versi 1

Assalamualaikum...

Guru? Kenapa mesti Guru?

Ya! Guru! Aku seorang Guru!
Kenapa?

Sebelum jauh aku menulis dalam blog ni.ingin sekali aku tegaskan nukilan ini adalah dari sudut pandangan aku.. bukan kerana mencari publisiti atau sebaliknya..tapi satu nukilan yang aku rasa...aku tulis untuk tatapan anak cucu ku satu hari nanti.

Kenapa Menjadi Seorang Guru?

1. masa darjah satu suka tgk cikgu2 mengajar.. pakai baju cantik2.. buat ABM cantik2.. ajar aku sampai aku pandai..daripada tak kenal apa2...aku jadi yang tahu mcm2

2. doa ibu ayah juga kot. sebab ayah selalu sebut2 nnt anak2 dia ada yang jadi guru.

3. sebab..... tak jadi pramugari!!!! hahahahhahaaaaa....

p/s: memang dulu ada simpan niat nak jadi pramugari..tapi ayah tak izinkan...ahakss ;)



Alhamdulillah...
Almost 9 years....


AJK pelaksana Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Kuala Langat

Wednesday, April 8, 2015

Tq Sayang

Meraikan ..
 ibu lulus selesaikan pengajian Sarjana..

terima kasih...
My Family..my love..my everything..


Inspirasiku..


Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah..
Syukur kehadratMu Ya Allah

Impian untuk memiliki segulung watikah Sarjana tercapai jua..

Dalam tempoh untuk memilikinya..pelbagai onak duri dilalui..
Tabahkah aku?Mampukah aku?

Alhamdulillah...
segalanya terjawab dengan adanya segulung sarjana..

aku tidak akan berjaya tanpa doa2 dan sokongan yang tersayang!

terima kasih semua




Beliau mentor ku.. Prof. Madya Maria Salih..


Dia sahabat susah dan senang ku...
(aida & Gjo xde gambar sebab kami grad di tahun yg berbeza...mereka grad dulu..)



Permata Hatiku.. 
Mereka kekuatanku..

 Suami...
susah senang ... dia bersama saya..
terima kasih sayang...




Riadah..Se petang bersama cinonit..



Assalamualaikum...

alhamdulillah.. dah lama tak menulis di blog nie..
Al kisahnya...gambar dibawah ni dah berkurun dalam draf.. tak sempat nak tulis..

moh scroll...





Jalan2 dengan si cinonit nie... tengok pantai katanya


si cinonit mirza dengan bapak dinosour...eh bukan Trex la...


mirza teruja dengan view pantai yang indah ..
indah ke? 
indah la kot...x berkedip mata nya...


bulat mata mirza tengok air...ombak...


abang hazim .. kengkonon nak selfie sambil terbang2...
cucu superman la kata kau...kih3..



kakak pulak tersipu2 nak melompat..dah macam apa ntah..
hahahahhaa...

penat tengok ombak n sunset..kami pun pergi makan...
sekian..

Riadah ke???
riadah la tu kan...riadah mata...hahahhahaaa..


Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers