Sunday, May 18, 2014

Jumaat♡160514♡

Minggu lepas punya citer..
16 Mei 2014
Hari Guru utk Ibu..
Tapi hazim pulak yg dpt keistimewaan ye..
Dia yang bercuti..

Sebenarnya dia demam. Tapi pagi tu dia berkeras nak pergi sekolah selepas di ayat oleh si kakak auni..
Kakak kata hari ni .. kita tgk ibu bersukan..
 Tapi petang tu bila ibu balik .. tgk hazim tidur..slalunya dia tak akan tdur..

Ok la..excuse for him.. x yah pergi sekolah agama..
Duduk rumah n tidur je
Lepas zohor macam biasa ibu ke sekolah semula utk siapkan kerja yg x siap2.. n tak pernah habis.. (rutin kan.. mn ada keje yg akan habis..)

Minggu exam yg bakal tiba.. tugas guru bukan lagi sekadar mengulangkaji subjek yg dah diajar...tapi..disekolah kami..
Guru2 akan bekerja sbg PAR..
Reso soalan periksa..
Yes! Itu salah satu tugas kami.

Memang penat..sbb pg tu pulun bersukan kan..kih3.. pastu siapkan soalan exam 4 set..(hamik.. sape suruh ang kluar je kan..)
Sebab tak nak berebut giliran dgn cikgu lain..so ibu amik turn sebelah petang..

Sampai terlelap kat bilik reso tu..
Sedar2 si kecik ni dtg..
Dia lah tlg letak..amik..susun kertas..
PAR junior..kih3


Tq adik...
Boleh ibu rehat sekejap..
P/s: hazim dtg cari ibu sbb dia takut ddk rumah guru sorang2..hati ada taman gitu

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers