Saturday, December 20, 2014

Kerepek..oh..Kerepek!!


melayan mak buyung Fizah a.k.a pijah..

konon nak bagi mak buyung rasa...tapi jiwa I tak tahan tengok kerangupan kerepek ni..

sedap betul buat kudap-kudapan di bilik guru ...

kih3...

macam mana nak kurus kan.. makin banyak keje..makin banyak kudap-kudapan yang dikunyah..


Majlis Berendoi .. 200915

Apa ada dalam kotak?????

20 September 2014

sebelum majlis sanding .. pagi tu kamia adakan majlis berendoi utk 

MUHD MIRZA AIMAN BIN MUHD MAZROL NIZAM



Orang sibuk packing goodies...dia pun nak buat gak..



tak boleh tengok orang baring..mesti nak naik atas badan..
mangsa buli mija.. kakak auni dan abg hazim..


decoration from:
MELOR ANDAMAN


Kumpulan berzanji dan marhaban Kg Batu Laut


yang dirai bersama kedua ibu bapanya..


yang dirai...muka penat..
macam dia pulak yang rewang kan..kan...



set up PA sistem..


Majlis bermula..


ibu dan ayah yang dirai..berhempas pulas tiup belon utk kanak2 yg datang..
hilang nafas jap..


tu.... baby sitter import dari Kapar..puting dimulut..belon ditangan..ada hati nak buai baby..


abg long kawasan moncheh...
Ghufran..kelihatan agak tidak berpuas hati...kih3


Mak ijah nak tunjuk skill pegang baby... tapi salah pilih baby..
Ghafar ratu lalak..
suis dia ada kat ummi nawwar..
hahahahhaa...
mak ijah tewas!

tu... hebat tak...
bukan main lebar melalak...bakal gantikan koir negara..


Alhamdulillah..
masa sesi cukur jambul... mirza tak meragam...


utk memeriahkan majlis..ghafar join the event..
sbb suis kat umi dia..jadi dia sgt tenang...


















Big boss... ANDAMAN MELOR..









rasa mcm anak raja ye mirza...


hulu balang duduk tepi..





dayang utk majlis tersebut... 
(budget comel)


bukan main syok ye..







T.A.M.A.T


































Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers