Tuesday, July 6, 2010

..sayu..Sepi..sunyi..Sedih..

Tetiba jer terasa nak menangis...rasa sayu sangat kat hati nie..puas aku tanya pada diri sendiri..kenapa aku rasa macam nie..kenapa mesti macam nie...aduh...aku paling tak suka kalu tetiba rasa macam nie..tapi mesti ada sebabnya kan...tapi APA Dia??????


Ermmm...Hishh...Syyh...
Aduhai...kenapa nie....
Fuuhhh!!!
Itu ler yang keluar dari mulut nie..tapi masih lagi tertanya2..
YES!!!!!
dah dapat jawapan pun....
aku teringat kat seseorang da ehhh bukan ramai...
aku rindu sangat kat mereka ..teramat sangat...bila nak masuk bulan puasa..aku lagi terasa kehilangan insan2 tue..
aku rindukan arwah atuk...nenek..dan insan2 yang aku sayang yg telah kembali kerahmatullah..
apepun...Al-fathihah buat kalian sebagai tanda ingatann diri ini pada mereka..
Al-Fathihah...

No comments:

Post a Comment