Wednesday, April 20, 2011

@#$%#@@@$%%^& = NgaNtUK la..

Ahaksss..


punya lah susah nak diterangkan dengan perkataan..


betapa mengantuknya diri ini...




Apasal????




Sebabnya..


last night..


dok berjaga macam burung hantu..


Nah...


NATIJAHnya..




:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


@ the staffroom




Muahahaahahaaa...




discuss worksheet with my pupils...


but


i don't know what i'm talking ...


rasanya mengarut kot...




the pupils???..lagi la tak tau apa yg i cakapkan..




Teruk aii...




ok la ..i have to attend meeting now..


bleh sambung




ZzZZzzzZZZzz..


Dalam diam2..rupa2..nya...

Selama ini,amat sukar melihat adik memegang pen atau pensil semata-mata untuk melukis.Adik cukup fobia bila disuruh memegang pen dan pensil..tapi..masa kami berehat di bawah khemah yang disediakan semasa karnival kakak..adik minta pada ibu pen..ibu sangkakan dia sekadar menconteng pinggan kertas yang di tangan nya..tetapi tidak sama sekali..



Adik tekun menyiapkan lukisannya..comel..pandai adik melukis..sebelum nie,kalau di suruh menulis..adik mesti menguji kesabaran ayah dan ibu..sebab..dia akan pegang pensil senget..tapi kali nie..beza..adik boleh melukis..dan psikomotor dia nampak lebih halus..nampak sangat "AUTA" dia banyak...macam2 hal dan alasan diberi kalau di suruh siapkan homework...


Tue dia..."dah siap ibu...cantik tak kita lukis?" tanya si adik dengan penuh bangga..of course cantik sayang....bila ditanya siapa dalam gambar tue...dia kata..adik la...yang hencem..kui3..tak tahan statement dia tue...
"adik,kenapa ada dua lubang tue?"
"ala...ibu nie...kita kan buat topeng..mestila ada lubang untuk melihat..."
errrkkkk....topeng rupanya..
makanya...adik suruh ibu pakai topeng tersebut..
dan hasilnya adalah....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:)

:
:
:
:



Syantek taaaakkkk????

Tuesday, April 19, 2011

Karnival Bola Jaring PASTI Daerah Sepang-17hb April 2011

Dah lama rasanya tak menulis di blog nie..ermmm...terasa rindu pula.Ok la...kali ini,ibu nak t
ulis tentang karnival sukan kakak auni..last week, kakak ada karnival bola jaring Pasti Daerah Sepang.Karnival berlangsung di Stadium Bandar Baru Salak Tinggi...Demi kakak, we were there..to support her...kira we all nie jadi tukang sorak ler...


Nie dia..wajah olahragawati akan datang untuk Bola Jaring...he3..siapa tahukan kakak...rezeki orang kita tak tahu.Mana tahu, one day kakak jadi pemain negara...mudah-mudahan..amin..Kakak tengah bersiap sedia untuk masuk padang..


Alahai...si kecil ni pulak...merajuk tak habis-habis.Ada saja yang tak kena.Adik baru baik demam waktu ni.Risau juga ibu,kalau demam adik berulang...sebab cuaca pada hari tu...teramat teriknya...kakak yang bersukan...kami pulak yg gelap...Alhamdulillah, adik ok je...


Biasalah,sebelum mula bermain mesti la buat warm-up...masa ibu perhatikan kakak sambut bola tue..terdetik di hati ibu....tak sangka anak ibu nie boleh bermain bola jaring...sebab si kakak nie terlalu lemah gemalai...setiap perbuatannya...teramat la lembut dan lambat..he3..Taniah kakak...i'm proud with you...muuuuuaaaahhh!!!


Gambar nie,sebelum kakak main untuk separuh akhir...kalau tak silap ibu, Pasti AN-NUR bertemu dengan PASTI Labohan Dagang..(i'm not sure...its school name la..arabic sangat...he3)sekolah kakak naib johan kumpulan..auni's team kalah 7-2...then her team met PASTI from Olak Lempit..untuk 3rd and 4th places.Tapi rezeki sekolah auni...menang dengan mudah sebab pasukan tersebut ramai dah balik,so kemenangan berpihak pada pasukan kakak.


ermmm...ni masa team kakak bertemu PASTI Bukit Bangkong...i'm so suprised...bila kakak boleh menjaringkan 11 biji gol dalam jarak yg agak jauh...mungkin juga kelebihan yg ada pada kakak..memudahkan dia menjaring...ketinggian kakak macam budak darjah 1..TANIAH sayang...ibu kagum dengan kakak...kebolehan yang ada pada kakak..

Sebagai kenangan...kakak bergambar dengan kawan2 selepas habis perlawanan..sekolah kakak dapat tempat ke-3...

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers