Monday, February 18, 2013

Alhamdulillah...pandai pun dia..

Diam tak diam..dah hampir dua bulan sesi persekolahan berlangsung kan. Dalam tempoh tu juga lah adik telah bergelar pelajar SKTS... Errmmm...ajim ni ada satu habit..bila membeli barang..dia belum pandai lagi nilai mata wang..semuanya di hantam RM1...
aduhai..tepuk dahi ayah dgn ibu..

tak cukup dengan tu pulak..dia boleh buat amal jariah dekat kawan2..diberinya duit belanja dia pada kawan2..dengan alasan..dia nak...kita bagilah..
bila waktu rehat...lari cari kakak pulak minta duit belanja..

Tapi sekarang nampaknya dia dah boleh berdikari sendiri.. dah boleh beratur beli makanan sendiri..
Alhamdulillah..
tak de lah ibu terkejar2 nak turun rehat tahap 1 tunggu adik kan..


Ajim tak perasan kalau ibu perhatikan dia dari jauh..
huhuhuuuu

Hah....selesaipun urusan membeli air...hi3..

Kakak dengan rasa senang hati makan waktu rehat, tak payah cari adik lagi..
tq kakak sebab tolong perhatikan adik waktu rehat..

sangat bangga ...makan ..makanan yg dibelinya sendiri..

Sesi menceritakan semula..detik2 membeli makanan..
sangat bersungguh kan..
hahahhahaha

Last but not least..
"ibu...sedap tau air yang kita beli nie..nak rasa?lain kali ibu tak payah susah2 belikan lagi tau..."
TQ Allah....atas kurniaan-MU ini...
mereka membesar didepan mataku..dan diberi kesihatan yang baik dankecergasan juga kecerdasan yang baik..
Syukur...Alhamdulillah...

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers