Saturday, July 20, 2013

Day 11...Hazim vs Auni...

Alhamdulillah. ..
Haru ini dah 11 Ramadhan...
Pagi ni dua org ni tak nak pergi tuisyen sebab puasa katanya..
Aduhai...tak pe kali ni ayah dgn ibu bagi excuses...
Jadi..untuk mempercepatkan masa berlalu kononnya lah kan..
Moh kita tengok...
Apakah aktiviti mereka??????

Hazim....


&

Auni...


Hahahhaah aaa...
Beza...sangat berbeza....

Tuesday, July 16, 2013

6 Ramadhan# auni saya demam #

Kesian auni saya...dah dua hari kakak demam.Sakit tekak, batuk dan sakit kepala. Melepek atas riba ibu...tunggu giliran dipanggil..kebetulan petang tu..ramai pula patients. ..

Adik?????...Alhamdulillah. ..even kakak tak puasa ... dia dapat puasa smpai waktu berbuka...

Cuma...ibu lambat ambik adik dari sekolah petang sbb lama sangat kat klinik. Terima kasih buat teacher erma ... sbb tlg hadle my problem...tq erma...

Sekian dulu utk kali ini...

Saturday, July 13, 2013

Ragam Ramadhan 1434h..

 Kesian anak2 ibu ... bangun sahur terus tengok tv...layan internet..
Bila nak sampai sekolah... x sedar2 lagi dr tidur...


 Alhamdulillah..
Walaupun baru hari ke 2...kakak x banyak ragam compare to hazim...letih nak layan kerenah dia....
 Ni pic hari pertama puasa...mujur x sekolah petang...
Lembik betul dia...setiap 15 minit tanya bila nak buka...
Ini kesudahan cerita puasa hari pertama...
Lepas makan kuih apam kegemaran dia...
Terus lelap atas sofa..
Awal2 dh cakap tak dapat nak pergi Terawih. .

Apepun...taniah buat anak2 ibu...kerana berjaya solat dan berpuasa penuh...
Setakat hari ni...dah puasa hari ke 4...belum lagi culas puasa..

Semoga anak2 ibu dan ayah terus berpuasa kerana Allah...bukan kerana reward from us or ur aunties n uncles...

Syukur ku kehadratMu ya Allah. .
Kami diberi peluang menyambut Ramadhan bersama sekali lg...

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers