Friday, January 29, 2016

Reunion ex-skts


walau dah lama tak jumpa.. 
kalian tetap dihati..

semoga persahabatn antara kita terus kekal hingga akhir hayat..

banyak sangat celoteh sampai posing pun tak tentu arah..

psstttt.... itu semua ibu-ibu ye.. bukan cik2....




Cik Liya & Cik-cik yg Cun


kengkonon nak rasa muda belia, posing ler dengan guru2 praktikal ..

dalam banyak2  batch praktikal.. batch depa la yang kami rasa seronok utk kerja bersama2...
bukan yang lain tak bagus.. bagus.. cuma kami lebih rapat macam adik beradik..bukan takat dengan depa..dengan guru2 praktikal lelaki pun kami rapat..

diorg dari MPI Bangi..

rindu kamu semua..
semoga diberi penempatan yang tak jauh daripada family

thanks cik ton dan cik fifah...
rindu kamu sangat2...

An evening in Cunang Beach

Baru sempat nak update blog...
Kali ni..biarlah gambar yg berbicara..

3 model cilik  



ada tempat rehat yang sangat2 cantik dan unik.. bagi saya lah..



1st time explore hutan paya bakau..
dok terjenguk2 tengok apa ada dalam selut...



.. hazim dan aksi2 nya..ibu layankan je



Dialah ratu ku...


hazim dan mak.. 
panggilan utk dia MAK juga..bukan nenek..


model...eh..model ke??
ferasan ler tue...


kucing comel kata hazim...
habis dikejar kucing2 yg ada kat situ..





Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers