Thursday, February 24, 2011

..:: SeNyUm ::..



Senyum lah selagi terdaya...
walau perit...tapi..
dengan senyum segalanya akan hilang...

senyum lah...senyum la zuliana....

Wednesday, February 23, 2011

@@..Double A's..@@

...DoUbLe A's...
Sangat sesuai untuk gelaran si cilik dibawah nie...
ahakssss..
:)


kenapa mesti DoUbLe A's??????


it's mean....AjIm AuTa..
mana taknya..bila di suruh buat homework...mula la buat muka penat..letih..ngantuk..
bila ibu kata..cukup la tue..sambung esok..
dia punya lompat..mcm nak wat hullahop...


sabar je la...


bila sangat amat kronik punya auta...
siap tidur kat meja tue...
mata buat2 pejam..


tak caye...tengok la pic bawah nie.
...ThE eNd...

Tuesday, February 22, 2011

Hanya dengan senyuman...

..terlalu penat untuk aku gambarkan segalanya..pelbagai yang dilalui akhir2 ini..
namun aku pasrah...

SENYUMan...Dia...

buat aku rasa lega...hilang segala duka dan nestapa...
terima kasih sayang...
alian anugerah terindah dalam hidup ini..tiada tolok bandingnya...
biar sejuta ringgit..atau...intan permata di tabur sebagai ganti kalian...ibu tetap memilih kalian...
Harga sebuah senyuman yg tak ternilai...dari..permata hatiku...
..AUNI & HAZIM..

Tuesday, February 8, 2011

Semoga Berbahagia Temanku..Zana & Fadlie

Ada tetamu yang hadir..bila nampak kami...mereka tanya sama ada nana my sister ke..
oooowwhhhh tidak makcik dan pakcik..
kami sekadar sahabat..
YA..
Kami berkawan sejak di Uitm Arau..around 98's till now..
akhirnya dapat juga aku sama2 meraikan hari persandingan dia..
waktu nie..majlis di pihak lelaki..masa di sebelah nana kami tak dapat datang sebab tarikh tue sama dengan pertunangan adik...25hb Dec 2010..

Pasangan dibawa ke Dewan SMK Naning, Melaka..
kelllllaaaaaaaaaaaaass gitu..
so..kira kami ikut rombongan sebelah nana la...he3
ermmm..ni pic nana dengan ibu tercinta...ayah tak dapat hadir sebab masalah kesihatan..
waktu nie, tengah tunggu kumpulan kompang datang...
lambat tol...
tue dia...bila pasangan berarak ke dalam dewan...
sungguh berseri2..
apa la yg di borakkan tue eak..
ceria...


Semoga bahagia sahabat...
semoga tabah mengharungi kehidupan rumahtangga yg penuh dgn dugaan..
semoga bahagia hingga akhir hayat..

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers