Wednesday, November 27, 2013

Salah Kah Aku??

Salahkah aku untuk menyatakan 1 kebenaran..
memang sesuatu yg benar amat perit untuk diterima
tapi ..kenapa harus berdiam sedangkan hati terus dihimpit dengan seribu sesalan ..
 
aku tak pasti sampai bila dapat bertahan dengan semua ini..
aku juga tak pasti kenapa ..dan mengapa mesti dia begitu..
 
berilah ruang untuk aku mencari siapa sebenarnya dia..
supaya aku tidak khilaf dalam mengenal dirinya..
tunjukan aku walau sekelumit kebaikannya pda diriku..agar aku tidak terus menerus membenci dirinya..

**monolog hari ini**
 
Kasih...jangan jangan jangan kau pergi..
jangan pernah meninggalkan aku sendiri..
@d!L!@
 



 

Pesanan buat yg tersayang..

Assalamualaikum..
Bicara hari ini..sekadar selitan cerita antara saya dan keluarga..tidak lebih daripada itu.
 
Buat tatapan anak-anak ibu dan ayah..
Kami tidak dapat untuk menaburkan kemewahan kepada kamu..
apa yang kami mampu ..terdaya..
adalah ILMU..dan kasih sayang adalah pasti untuk kalian..
 
Cukup sekadar keselesaan yang kami beri buat kalian .. yang kami sendiri rasa..ianya amat2 berlebihan untuk kalian jika dibandingkan sewaktu kami seusia kamu..
Ya..benar...dulu tidak sama seperti sekarang..
jika dulu kehendak...ia menjadi satu keperluan..
namun ingat wahai anakku..
dikala ini juga..masih ramai rakan2 yang seusia kamu yang tidak dapat menikmati keselesaan seperti yang kalian rasai..
Bersyukurlah wahai anak..
 
Doa kami...semoga anakanda..
NUR AUNI NAQIBA & HAZIM FAKHRUDDIN
membesar di depan mata kami dengan penuh kasih syg..
menjadi anak2 yang soleh dan solehah..
berkeperibadian yang dituntut oleh agama..
juga Berjaya di dunia dan akhirat..
 
******
sebagai selingan untuk entry kali ini..
bawa atuk g lawat tapak..hu3..
 
 
 

 
SYUKUR KEHADRATMU YA ALLAH..
DGN SEGALA LIMPAH KURNIA DR MU.
TUHAN YG MENCIPTA SEKELIAN ALAM...
PERMUDAHKANLAH URUSAN KAMI UNTUK TERUS HIDUP DIBUMI MU INI..

Sunday, November 10, 2013

kerja keras...Go Green Go!!!

hehehehhe...
tak kisah la citer lama atau baru..
baru sempat nak belek blog nie..
sukan oh sukan..
moh kita layan..disebalik tabir sebelum kejadian...sukan
ahaksss

erkkk...
siapakah?
Ini my neighbour ..(jiran la sangat kan..kan..kan..)
jiran kat bilik guru..
hehehehe

semangat katanya...
ahli rumah hijau yang sangat2 bersemangat!!!
terharu dgn semangat waja beliau...
(kih..kih..kih..)

Tu dia...balut..jangan tak balut..
pengorbanan en zaimi amat2 dihargai...sanggup balik lewat sebab nak siapkan semua nie..
jauh tu awe ni berulang kau...
nilai ke tg sepat..nilai yang hujung dunia tu..
cayalah!!

uitss...siapa lak nie...
Kak nisah..and yang hujung tu...sir fais..our it engineer..
tak caye..


tu dia...
ada bukti tau..segala macam kerja kerja berkaitan it..ku serahkan kepada nya..
hi3..


ni masa raptai sehari sebelum kejadian..
tu ha...tengok our it engineer...kat padang pun dia bertungkus lumus tau..

yang kat tengah padang tu..kengkononnya pegawai PPD le..
ada gak lagi ahli rumah hijau yg x de dlm pic nie..sbb sibuk sangat x jumpa diorg..
kak yaumi selaku ajk bunga manggar..
kak aniza.. our hair stylist utk model..
dan ada lg bbrp org yang tak ingat namanya..
sorry ye geng..

so..itu le dulu untuk kali ini..
bye..

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers