Tuesday, December 25, 2012

Kelas Vokal Bukan Sekadar Rupa..


Seharian di dalam bilik dua beradik semalam...
cuma dengar dia menyanyi..
bila di tanya nyanyi apa..tersengeh2 dua dua tue..

Ibu pun mula lah menjadi ditektif Mamas..ngeh3..
intip dari celah pintu..lepas tu terjah masuk...
hahahhaa..
terus kena sound..
Kakak: Ibu lain kali ketuk pintu sebelum masuk...
(tersenyum kambing jer lah ibu and said..sorry kakak!)

Rupa-rupanya..dua beradik ni nyanyi lagu ...

"TUHAN BERIKAN AKU CINTA"
Indonesian Singer...Ayu Shita..

Walau aku senyum bukan berarti


Aku selalu bahagia dalam hari

Ada yang tak ada di hati ini

Di jiwa ini hampa



Ku bertemu sang adam di simpang hidupku

Mungkin akan ada cerita cinta

Namun ada saja cobaan hidup

Seakan aku hina



Tuhan berikanlah aku cinta

Untuk temaniku dalam sepi

Tangkap aku dalam terang-Mu

Biarkanlah aku punya cinta



Tuhan berikanlah aku cinta

Aku juga berhak bahagia

Berikan restu dan halal-Mu

Tuhan beri aku cinta



sangat emosi mereka menyanyi..
ahaksss..
apapun...to all parents...bila anak-anak explore internet..please..and please...jangan biarkan dia explore jauh dari pandangan mata kita..
biar lah dia besar gedabak pun...
utk hindarkan segala macam benda yg tak diingini...

Sekian dulu pesanan dari penaja..hehehheheee...

No comments:

Post a Comment