Friday, December 14, 2012

Lawatan Sambil Belajar ke UPSI

Tetiba jew rindu kat kakak dengan adik..ahaksss..
bangun and terus update blok nie..sebenarnya..minggu ni amat2 la di uji..dengan kelamkabut nak ke upsi..at last bila sampai upsi laptop tertinggal...then..start cik savvy..merajuk pulak tak nak hidup..grRrrrggggrrr..
Anyway thank to Cik Nadia Gladdddddy...ahakss and her partner..En. Panjang..atas usaha anda..tapi dah memang Cik Savvy saya merajuk kot..Huahahha...dia haus $$$$$$
(adat la kan...orang berkereta...nak sgt kan..hamik)

 Last week...cenonit saya yg bucuk itu telah membuat onar..wakakkakaa..melalak nak ikut ibu ke Upsi..dengan alasan....
1. nanti adik rindu ibu
2.adik nak tengok sekolah jauh ibu
3.adik nak tengok macam mana ibu belajar
4.betul ke ibu jadi anak murid kat sana????
(habis licin lantai dia berpusing tunjuk rasa x puas hatinya le tu...)

Moh kita layan gambar2 sepanjang lawatan rasmi cenonit di Upsi...
Yezzaaaaaaaa...


ronda upsi..ada pulak handball and football...lawatan program cinonit...
dengan pertanyaan..handball tu apa ibu...bukan netball kan?
aiyak....of course bukan le sayang...
dia tanya macam tu sebab masa datang team perempuan tengah main...so dia ingat itu netball..

Duta kecil ni sedang memerhatikan perjalanan program sukan...dengan penuh khusyuk dia perhatikan setiap orang yang ada...

Duta kecil said peace!!!
dia kata..aktiviti berjalan dengan lancar..beralih ke aktiviti football...bersebelahan dengan gelanggang handball..

...di dapati aktiviti football juga berjalan dengan baik..

dan...pastinya dia akan tanya..bangunan di belakang adik apa yea..
Itu bangunan Canselor sayang...

OOOOOOOooooook
adik nak macam nak bersenam pulak...

masa pusing2 upsi..cenonit ni nampak arca..
.dia kata..kenapa batu tu pelik2..adik nak pergi situ jap..Ok...jom...

Ekspresi si cenonit...hebatnya batu2 ni..dalam banyak2..yang tu paling dia suka..

hebat tak adik...

yang kedua dia suka..dia kata macam belalang..

penat la pulak...ahaksss..terlalu banyak pertanyaan...

haishhh...sokmo gambar adik..ibu pun nak gak ler interframe..hahahhaha...
makanya..pakcik tukang sapu tu baik hati nak amik pic kami..
ermmm...not bad..scenery mcm kat bali gitu
(verangansssss ok...)


Last lawatan...
tu dia...tengok aweksssss main netball..hahahhahaaa
Maka dengan ini..selesai sudah sesi lawatan sambil belajar di Upsi

Refleksi lawatannya sangat la panjang..nanti kita sambung yer....
Tunggu!!!!!

No comments:

Post a Comment

Perjalanan Hidup Kami

Daisypath Anniversary tickers