Wednesday, December 28, 2011

Tinggal Kenangan

27 Disember 2011

11.50 a.m

nenek telah kembali kerahmatullah


Al-Fatihah

Semoga nenek sejahtera di sana..

semoga arwah nenek di tempatkan di kalangan insan2 yang beriman


Ya Allah..

semoga arwah dipermudahkan laluannya di sana..


Kenangan dengan nenek memang banyak..

aku membesar dengan nenek..

aku mendapat kasih sayang seorang nenek drnya

(nenek aku sendiri garang dan tak berapa campur dengan cucu2..tapi nenek ok..)

Hanya Allah SWT yg dapat balas jasa nenek.

will miss u nenek..


rindu....sambal udang nenek..

rindu lempeng nenek,

rindu cengkodok nenek..hi3


sebab..masa kecik2..aku suka makan rumah nenek..

sebab nenek pandai masak..

aku dengan juli pun selalu kena marah..

sebab asyik main je..

pastu suka main masak2..nyorok2 dari nenek, masak betul2..

kat kebun port terbaik...

he3....


setiap khamis malam jumaat, aku akan ajar nenek @ semak nenek baca yasin..


sob...sob...sob


terlalu banyak kenangan nak diceritakan..

apa yang pasti..

aku akan rindukan nenek..

dan aku kena terima hakikat..

setiap yang bermula akan berakhir..

setiap yg hidup akan mati..


aku juga akan MATI..

tapi entah bila..hanya Allah yg tahu..

No comments:

Post a Comment