Tuesday, December 28, 2010

Ulang Tahun Perkahwinan kami yg ke-8

image.search.yahoo.com


Tarikh:28hb Disember 2002

Hari: Sabtu

Tempat: Masjid Batu Laut


Tarikh keramat..kami disatukan..

Pertemuan semula setelah lebih kurang 4 tahun terputus hubungan..


Ada benarnya kata pepatah..kalau dah jodoh tak ke mana..

jodoh kami kuat..dia yg waktu itu nun jauh di sana..

saya pula di sini..telah bertemu kembali selepas...

en posman menghantarkan sekeping poskad..


hahahahahha..


:)


terasa lawak kerana...dari zaman sekolah memang saya tak suka dia..

sebab ape?????


biarlah rahsia.....


SEKOLAH....ya...STTJ, Ampangan..tempat kami mula berkenalan..

kenal pun secara tak langsung sebab 'terpaksa'..

kira saya nie mangsa 'buli' la...budak junior kan..dia tue senior saya..he3


Lagipun...masa tue..saya dah ada kekasih hati...hi3

setia ler kononnyer...


dah jodoh kan..memang tak leh lari..


apepun...hari nie ulangtahun perkahwinan kami yg ke 8


TAPI..


:(


hari nie en hubby tak ada bersama saya..

tuntutan kerja...


apepun moks..(nama manja en hubby...hi)

..semoga jodoh kita berpanjangan hingga akhir hayat..

di murahkan rezeki..di kurniakan zuriat yg soleh dan solehah..

...my little princess n prince...


HADIAH?????


tiada yang lebih berharga...jika dibandingkan dengan...

hadirnya..putra dan putri...

yg menyerikan hidup kita..


p/s: tapi bleh gak kalu nak bg....ha3

No comments:

Post a Comment