Wednesday, June 9, 2010

SeTIap InsaN PunYA ImpiaN TeRSenDiRi..

Mereka punya impian...dia juga punya impian..tak ketinggalan juga aku...aku punya impian.Hu3..ape impian aku eak...Ermmmmm..aku mengimpikan sebuah kehidupan yang selesa dan bahagia..dan itu aku dah pun perolehi..hasil perkongsian hidup bersama suami tercinta..Herwadi Bedorman...kami dikurniakan sepasang cahayamata yang comel dan bijak..Nur auni naqiba dan Hazim fakhruddin..aku amat sangat bersyukur. Aku punya kerjaya yang boleh dikatakan mapan..juga suami..terima kasih mak ayah (kedua2 belah pihak)..tanpa doa dan sokongan kalian kami tak akan berada di tahap ini..

Walaubagaimanapun...kami juga menyimpan impian bersama..dan berusaha untuk memilikinya..hu3..mak usu ada kata, x salah kalau kita berangan-angan dulu...mana tahu esok lusa jd kenyataan..hi3.. :) Maka dengan itu...angan2 telah dipasang...kah3..ape dia eak????





Tak tahan tue...estima..kih3..yup itu lah kereta impian kami..InsyaAllah akan diusahakan..
(x dpt estima..exora pun jadi ler...ha3..)




Aku n hubby memang minat giler kat motor berkuasa tinggi..kih3..mujur tinggi so, x salah ler simpan impian nie eak..








last but not least...








Rumah impian kami...
InsyaAllah...satu masa nanti...
(Best tol kalu ada i dream of jenny kan3..make a wish..she will give 2 you...hu3..ngarut)



p/s; sesuatu yang diimpikan tak akan datang bergolek tanpa diusahakan..cayok2 hubby..keje..keje..keje..kumpul duit eak..






No comments:

Post a Comment