Saturday, June 19, 2010

ETR dalam kenangan

Biasanya...bila nak habis study..kita mesti kena buat project paper,research ke..or ape2 lah untuk grad.So, masa aku belajar di uitm arau dulu..aku x terlepas dari semua tue..aku kena buat ETR..(enterpreneur research). Dalam stu kumpulan mesti ada 4 atau 5 orang...(kalu x silap ler)..ermmmm nak dijadikan citer,aku nie agak fobia utk subject nie..coz end of the project, kami kene present the project..as usual ler my problem is....(reason mybe..not problem..ekekeke)..present d project in english..BUT...i'm not good in english (communication)ape tah lagi in writing..in primary school...i hate english subject...since I kena 'penampar' with an Indian teacher...hu3..(sadis tol waktu tu..) d 'penampar' sampai ke pipi,,just because i couldn't spell a word..(dah x ingt plak perkataan tue..)

I had to thank to my ETR's partner..they gave me fully support..superb moral support..hu3..finally, at the end of presentation..i breath...freely..kih3..Thank you guyz..You're the best partner i never had before..you guys, so sporting,crazy,understanding...n very happening..

That time,kami sampai tak tidur malam kasi pulun itu research..aku marketing manager (fuhh..d sound mcm hebat siot..)Nurza, financial manager..ermmm...wan pulak aku tak baper hingat la kakak,ko bahagian ape..Fairuz n Joko(x ingat ler nama dia sebenarnya...just nick name...sory ) bahagian ape eak..ape pun kami yg 'ladies' nie slalu lepak bilik zaza..siapkan keje..last day,kami memang tak tidur..coz nak bagi balance zaza punya akaun statement...kih3...blasah menipu keje kami.Yang tak tahan tue, Teh org kampung jadi peneman...kih3...mcm mn keje nak siap cepat ada saje gangguan (cukup masa...runner..toilet)..

Macam2 kenangan ler masa nak siapkan keje tue..ops...lupa pulak nak imform, our group buat tentang printing business...he3..satu alor setar kami redah nak cari bahan..(cari bahan or merewang eak..2 + 1..)Kalu zaza n wan bukan setakat pulun siapkan keje tue...minah nie siap ke hulu n ke hilir cari 'costume' untuk di pakai masa present nanti...he3..baik diorang nie,aku memang tak tau ape bab nie,depa yang urus.Kih3..aku dulu naif sikit bab2 berpakaian..mujur depa nie up to date..aku tak kisah,baju t-shirt pun boleh jer...kih3(xde protokol tol..i hate protokol)
There some pics mengimbas kenangan tue..


Kat depan bangunan baru..masa kami nak keluar (habis belajar)..Uitm byk buat pembinaan bangunan baru..salah satunyer bangunan yang kat belakang kami tue ler..kat situ gak ler kami present our project..
senyum ler..mau tak senyum...dah siap present



skema tol aku dalam gambar nie eak..ekekeke..
nie ler 3 ladies yg dimaksudkan...


Dari kiri: Sham,(baru ingat nama dia..)Wan nurfazeela(senyum lebar tol),aku(selalu kena berdiri tengah bila sesi bergambar..tinggi ler kengkononnye),Zaza (sokmo gelak..)and Fairuz (very sporting..)
p/s: cantik gak 3 ladies nie eak..kui3..memang cantik tau..


Kenangan yang paling indah selama aku begelar siswi di bumi Arau,perlis

2 comments:

  1. aku operation manager..fuhhh ada lagi gambar2 ni weiii...hahahha gimoks aku time ni..rindu nye zaman2 ni

    ReplyDelete
  2. hu3..comey per..ngeh3..aku mmg simpan gambo2 nie..paling best sepanjang aku amik diploma...hu3

    ReplyDelete