Saturday, March 6, 2010

KeJaM!!!

adus...windu giler kat ajim n auni da...hari nie dah 3days anak2 kat sarawak..rasa lain pulak bila anak2 xde kat sisi..mujur hari nie ada kelas tambahan.jadi x terasa la sangat..tapi bila balik rumah..memang sgt2 terasa..
emmm...sekarang nie macam2 cerita tentang penderaan anak n buang anak..dia oarang nie macam takde rasa kemanusiaan pulak..emmm..tapi tak elok juga kalu aku nak terus salah kan 'orang2 macam tu'..mungkin ada sebab tertentu jadi mcm tue..TAPI..boleh di atasikan..betul x?
So, to my 2 beloved childs..ibu dan ayah sayang sangat pada kamu..sebab tue kami cuba beri kehidupan yang terbaik untuk anak-anak kami..
Buang anak...emmm..mereka tak rasa susah ke melahirkan anak tue..tak rasa ke untuk menyayangi anak tu..walaupun anak itu bukan dari hasil perkongsian yang sah..tapi mereka tak salah..mereka berhak untuk hidup..kenapa tidak si ibu r sesiapa yg sehubungan dengan mereka tebus semula kesalahan yang mereka lakukan...didik anak tue supaya menjadi seorg yang berguna..kesian tau..bayi yang comel..baru nak mula hidup..dibuang sesuka hati..ada yg mati dimakan semut...KEJAM!!!!..apa salah bayi tue..
Semoga anak2 ibu menjadi insan berguna...dan menyanyangi kami seperti mana kami sayang kamu!..

2 comments: