Sunday, April 21, 2013

Cinta Kau Dan Aku...

Risya...kepetahan tutur katamu...membuatkan sang pria menggilaimu...senyuman mu yang indah...menjadikan sang pria teruja dan termimpi mimpikan akan dirimu...namun hanya farish hakimi ...satu2nya sang pria yg bertahta dihatimu...

********************
Sebelum ni mabuk Adam & Hawa..♡♡♡♡
Tapi...
Sekarang sangat2 mabuk dgn ♥ AKU DAN DIA...
Lately ni....industri perfileman byk bikin movie atau drama  ... adaptasi dari novel kan...
Tapikan...
♡Cinta Aku Dan Dia♡
 Sangat2 best...sungguh tak tipu...
Dan paling x sangka..ceritanya di tayangkan kat tv 1..
Kami ni satu family mmg jarang menonton cerita di siaran tv 1..

Rasanya...addicted pulak..hahahahaa. .
Mulanya godek youtube nak tonton citer lain tapi terpandang title tu..try la watching the drama..
Hah!!! Amik kau...
Terus kuJATUH HATI...pada karakter farisya dan farish...
Both of them...sangat2 menjiwai watak...
Dan yang paling bestnya ...kisah ni mengajar kita banyak perkara yg berlaku disekeliling kita...dan mungkin yg pernah terjadi dlm kehidupan kita seharian...
Sangat2 menyentuh hati dan perasaan wanitaku..
Saya percaya...dan sangat percaya...
Sesiapa yg tgk citer ni...akan tersentuh hati nya..
(Poyooooos plak eak)
Ok la..stp orang berbeza pandangan dan fahaman kan...itu pandangan saya kan..kan..kan...
So...jom layan ....citer tu...

No comments:

Post a Comment