Wednesday, June 1, 2011

@HaRi SuSu SeDuNiA@

satu pagi yang hening..sewaktu saya dalam perjalanan ke sekolah..handphone berbunyi...wah..ku sangkakan ucapan sayang dari en mokss..macam biasa..


TAPI!!!!!!

sungguh ku tak sangka...rupanya2...en moksssss send message...and wish...


SELAMAT HARI SUSU SEDUNIA!!!!!!

sabar je...sekali saya buka HOT FM....yea...hari ni hari susu sedunia..macam2 cerita tentang susu diperbahaskan dalam radio..ada yg citer pasal pengalaman dia org masa kecik2 tak suka susu...hantu susu...hisap susu botol sampai darjah 6 la...saya?????....he3

saya pun ada gak experince tue....kui3...saya hisap susu botol sampai saya tadika...kih3..stop menyusu botol sepenuhnya masa darjah 2..he3...memang betul..bila dpt susu dlm botol nikmatnya...hanya tuhan saja yang tahu...hahahahahhaaaaa.....seriously...memang masyuuuuk...ha3...

auni dan hazim sekarang 6 dan 5 tahun...they still minum susu dalam botol...so..takde alasan untuk saya hentikan nya coz saya masa kecik2 pun mcm tue..alahai..bukan xtvt yang tak elok pun kan..minum susu baik utk kesihatan...kan..kan...

ermmmm hari ni gak 1st day stay at home with my kids..en moksss went to outstation for 3 days..anak2 pulak dah tidur seawal 9 mlm...so ibu nak buat apa eak?????

adalah lebih baik untuk ibu TIDUR juga...he3..sok ada kelas...bye..

No comments:

Post a Comment