Monday, May 23, 2011

Apa kes ni????

Takde la kes yg berat sangat pun..tapi boleh jadi kes polis gak la..mau tidaknya..konon nak datang awal kan...pukul 645 pagi aku dan anak2 dah terjah jalan yg agak gelap tue..mula2 naik kete dah terdetik juga..tapi buat x tau je..

As usual..sebelum sampai sekolah,en hubby mesti hantar sms. Tanya..aku dah sampai ke belum..and wish morning kiss..he3..tapi macam x dengar pulak ring tone message ni..

HAH!!!! KOMPEM!!!!!
MUAHHAAAHHAAAHHAAAAA!!!!!!





aku hari ni jadi 'Pendatang Asing'...my HANDBAG.....tinggal kat rumah la weiiiii....

rupanya..en hubby bertindak bijak...he3...call my friend...KAK LIN..bgtau le kononnya..aku ni tertinggal handbag..he3..siap sedia la balik nanti menadah telinga..dengar LETERAN darinya...kui3..


harap2 nanti jalan clear tanpa roadblock...he3..kalu tak mau aku duduk balai...kih3...so today posa la kan..xleh nak rehat kat kantin..muahahahhaaaa...sedih2..

No comments:

Post a Comment