Tuesday, August 31, 2010

Patut la..

Awal pagi hari nie dah jemur baju..dah macam kedai dobi hari nie..membasuh tak berhenti2..dr mana kain baju tue pun tak tau..ha3..tengah menyidai baju..ada la satu dua jiran yang lalu lalang depan umah..maklumlah..dah rumah saya di hujung jalan utama kan..kengkononya nak mesra alam..sambil menyidai baju..ku lemparkan senyuman sbg tanda hidup berjiran..tapi uncle sebelah rumah nie..muka pelik jer bila aku senyum kat dia..lalu sorang lagi..senyum lagi..ngeh3..muka dia pun berkeriut..hish..apasal pulak nie..oklah kalu tak nak balas senyum saya..hi3..bila masuk rumah..setelah selesai sidai baju..saya 'terlalu' kat depan cermin..MAK OIII...patutla mereka pelik bila saya senyum..rupanya..muka saya penuh dgn ubat jerawat yg bertepek di sana sini..mahunyer org pandang x pelik..kah..kah..kah..kah..sabor je la...

No comments:

Post a Comment