Saturday, May 22, 2010

07052010 AdE2 aJeLAh Si Azimku SaYAng..

1.00 a.m
Hati nie berbunga2 n excited berkemas utk berangkat ke Padang,Indon..till 1.00a.m pun tak tidur lagi sbb mengemas apa yang patut..tengah buat 'penghapusan kekotoran' anakanda yang lelaki keluar dari bilik dgn ayahnya (ayah yg agak mamai2...) cuma dgr ayah suruh hembus kuat2..ingatkan hazim tak boleh tidur sebab hidung tersumbat..
Rupe3nya..dia telah melakukan eksperimen ke ats hidungnya..hu3..alahai anak omak..alahai anak omak..bila ditanya baru dia bagitau yang getah rambut kakak auni ada dalam hidung dia..mahu tak gelabah ayah n ibu..ade saja si azim ni..
Firstly, hamdi try nak keluarkan dr hidung dia..tapi takde alat yang boleh digunakan.Nak guna penyepit takut tajam nanti luka hidung..apa lagi si ayah dan hamdi bersiap utk hantar dia ke klinik 24jam..tapi malangnya tutup ler pulak..mereka ke pusat kesihatan yang berdekatan..lagi ler malang dan menyakitkan hati..boleh dia kata, tak boleh buat sbb azim tak dengar arahan..helloooo...dah tentula budak tu ketakutan..kata adik,kalu dia terus tarik keluar getah tue boleh jer..tapi dia takut..sengal betul..
My hubby balik rumah bagitau yang dia nak bawa Azim ke hospital seremban..in case azim kena admit hubby, dia terpaksa lepaskan peluang ke padang..sbb nanti takde sesape yang nak uruskan hazim..adusssss....tengah my hubby bersiap..si kecik nie yang agak mamai juga..mungkin mengantuk dan penat menangis..merangkak menuju ke kakiku...dipeluknya kaki nie..alahai...kesian ler pulak bila tengok dia yg rasa amat bersalah...
3.00 a.m
Mak ikut sekali my hubby ke Hospital Seremban..aku di rumah menunggu khabar...dugaan betul..my phone rang..hubby said..everything ok!!! Fuhhh!! Lega dengar..hati n wajahku kembali ceria..ekekekekee...hubby kata tak sampai seminit pun MA tue buat.. Punya lah mudah MA sungai pelek tue buat keje kan...tak cuba lagi dah kata tak boleh..teruk betul perkhidmatan dia..
4.00 a.m
Hubby terus ke LCCT, aku pulak dari rumah terus ke LCCT dengan adik..tragedi betul..tanya kat hubby azim mcm mn..hu3..dia rasa bersalah..diam jer dalam kereta..kesian dia...

No comments:

Post a Comment