Saturday, June 12, 2021

Pembuka Kata

 Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Rasanya 2021, terlalu banyak cerita yang nak dikongsikan bersama.Terlalu lama tidak mencoretkan apa2 dilaman ni. 

Be yourself!

InsyaAllah, aku akan cuba untuk mencoretkan kisah suka duka dalam ruangan ini bukan untuk meraih simpati tapi aku jadikan medan ini sebagai tempat untuk aku luahkan apa yang terbuku dlm hati ni. dengan cara aku... gaya bahasa aku..dan keselesaan aku untuk menulis. Janji aku puas... 

Be yourself!

Semoga ruangan ini menjadi kenangan buat anak2 ku, dan ahli keluarga ku untuk mereka ingat pada aku seandainya aku tiada lagi.

Coretan yang bermanfaat ambil lah sebagai panduan kalian, mana yang tak elok pada pandangan kalian biarkan saja...sbb aku menulis pada pandangan aku. Kita x mampu nak puaskan hati semua org.

Jadilah Diri Sendiri Untuk Di senangi Orang lain,
Namun..
Baikilah diri jika menerima teguran orang lain
jika..
teguran itu mampu menjadikan diri kita lebih baik
dari sebelumnya


No comments:

Post a Comment