Monday, April 27, 2015

Guru : Versi 1

Assalamualaikum...

Guru? Kenapa mesti Guru?

Ya! Guru! Aku seorang Guru!
Kenapa?

Sebelum jauh aku menulis dalam blog ni.ingin sekali aku tegaskan nukilan ini adalah dari sudut pandangan aku.. bukan kerana mencari publisiti atau sebaliknya..tapi satu nukilan yang aku rasa...aku tulis untuk tatapan anak cucu ku satu hari nanti.

Kenapa Menjadi Seorang Guru?

1. masa darjah satu suka tgk cikgu2 mengajar.. pakai baju cantik2.. buat ABM cantik2.. ajar aku sampai aku pandai..daripada tak kenal apa2...aku jadi yang tahu mcm2

2. doa ibu ayah juga kot. sebab ayah selalu sebut2 nnt anak2 dia ada yang jadi guru.

3. sebab..... tak jadi pramugari!!!! hahahahhahaaaaa....

p/s: memang dulu ada simpan niat nak jadi pramugari..tapi ayah tak izinkan...ahakss ;)



Alhamdulillah...
Almost 9 years....


AJK pelaksana Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Kuala Langat

No comments:

Post a Comment