Wednesday, November 27, 2013

Salah Kah Aku??

Salahkah aku untuk menyatakan 1 kebenaran..
memang sesuatu yg benar amat perit untuk diterima
tapi ..kenapa harus berdiam sedangkan hati terus dihimpit dengan seribu sesalan ..
 
aku tak pasti sampai bila dapat bertahan dengan semua ini..
aku juga tak pasti kenapa ..dan mengapa mesti dia begitu..
 
berilah ruang untuk aku mencari siapa sebenarnya dia..
supaya aku tidak khilaf dalam mengenal dirinya..
tunjukan aku walau sekelumit kebaikannya pda diriku..agar aku tidak terus menerus membenci dirinya..

**monolog hari ini**
 
Kasih...jangan jangan jangan kau pergi..
jangan pernah meninggalkan aku sendiri..
@d!L!@
 



 

1 comment:

  1. Assalamualikum...jomsss lawat blog sy jomss...

    http://farihaabdul.blogspot.com/2013/11/syoknya-bvsm-kutu-cash.html

    ReplyDelete