Sunday, October 20, 2013

smkbl reunion..


Assalamualaikum..

Huaaa..nak nagis guling2 pun ada.. sebab malu nak post this story..coz dah berlapuk. Tapi kita tak kira...kita nak gak post this cerita...hi2...
ada beberapa sebab kenapa saya nak post gak cerita ni...
1. saya rasa event ni sangat2 bermakna buat saya
2. saya amat menyayangi kawan2 saya..
(senyap tak bermaksud saya lupa kwn2 saya..tapi sibuk dgn urusan2 yg ada)
3. friendship forever

...dan...

a few reasons .. why i did not post this story after the event???
1. attend to class weekend.. tg sepat-tg malim-tg sepat
2.tuition class for year six and year five 
3. daily task as a mother..a wife..a teacher..a daughter ..

Saya tak amik gambar banyak waktu tu sebab...dok berborak sakan dgn kawan2...
hehehehheee...
tapi memang best...best sangat2..
Tq kepada Kak Ijah .. Nani.. Ee..Sufian and the GENG!!
Majlis yang sangat2 best .. for the first trial ok!
sebarang kekurangan majlis tu..kira biasalah...mana2 pun akan ada problem..
But..seriuosly... i proud with them!
sbb bersungguh nak buat reunion ni..

Look! What i get from the event!!


Majlis tukar2 hadiah... i get this...
Yezza... Masa menemukan kembali kami dalam satu majlis yang sangat2 bermakna..
thanks friend...
i really appreciate it!!
this nice prezie from .. Nurin Iman ... (her fb's profile)

Sweet memories... when i have to choose this gift ..
activity pada malam tue.. balang muzik kot..(sorry admin..tak tau nama aktiviti tu)
hahhhahahhaaa....
jimat mak nyah...tak yah beli bawang...
(masak ke??)


Terima kasih kawan2...
Insya Allah.. jika ada kelapangan dan rezeki..kita jumpa lagi dalam majlis seumpama ini..

Love you All!

No comments:

Post a Comment