Tuesday, August 14, 2012

Hero 2012..

Hari tue mak long citer pasal Muazz..
today is your turn my junior demokss..Mmmmuuuah..
dah lama mak long nak buat..tapi tak sempat..

Tahun nie Superman's family dapat 2 jaguh bola sepak negara..(in future)
Ghufran yang lahir dulu..tapi citer ghufran lambat kuar eak..
hihihihiiiii

Layannnzzz..

 Assalamualaikum...
Nama saya Muhd Ghufran Nuzul Fahmi
Nama saya bukan ATAN..
Saya nampak dunia pada 17 Mac 2012..jam 12.08 am
psstttt...ummi..saya senang tak keluar..hihihihi..
berat saya masa tue cuma 2.8 kg..ringan kan..kan..

 Cer tengok saya sekarang...
saya membesar bagai johan..hahahahahhahaa..
mak long pun dah tak larat nak angkat saya..baju ni masa demam euro kemarin..

 Sexxxyyyyy...
ahakssss...saya memang sexy kan waktu nie..
saya demam tau..kalau mak long ada..mesti saya dah kena gigit dgn mak long..
mak long macam pirana...hahahahhaaa
Leganya saya..dapat susu....sedap..

Nie abi saya...saya kompius gak memula..
kenapa muka abi kelakar sangat..
ooooo...baru saya tau..muka abi memang kelakar..
hahahahahhaa..


p/s: tungguuuuu pas ni mak long kata nak upload gambar saya lagi...

No comments:

Post a Comment